
·
236 учнів 5-11 класів
·
17 педагогів
·
125 батьків
Аналізуючи результати анкетування, можна відмітити, що
1.
Про медіацію, як одну з
технологій альтернативного врегулювання спорів за участю третьої нейтральної
сторони - медіатора, знають 75 відсотків
опитуваних. Але на питання «Чи потрібна в ЗОШ така технологія?»
ž
Так, відповіли 81 %
ž
Ні 12%
ž
Важко відповісти 7%
2. Вважають доцільними та важливими для впровадження в
загальноосвітній школі такі напрямки медіації:
ž
Онлайнова медіація (медіація с
помощью Інтернет-технологій) 16%
опитуваних
ž
Вирішення конфліктних ситуацій в
реальній обстановці 64%
ž
Формування навичок позитивної
комунікації 100%
3.
На погляд
опитуваних до команди медіаторів ЗОШ мають входити
ž
Практичний психолог
ž
Учні, що пройшли навчання з медіаційних сеансів примирення
конфліктних сторін
ž
Медична сестра
4.
Більшість з учасників опитування побажали
шкільному клубу «Позитивчик» успіхів в роботі.
Звісно, що - "ЗА!!!"
ВідповістиВидалитиЗвісно, що - "ЗА!!!"
ВідповістиВидалити