пʼятницю, 21 грудня 2012 р.

"Моє майбутнє залежить від..."

Вибір професії. Яким величезним сенсом наповнена фраза, здавалося б, звичне словосполучення, але скільки в ньому приховано емоцій, тривог, очікувань. Адже це не просто вдало чи невдало прийняте рішення, а часто сформоване або розбиті долі. Активне, творче життя або пасивне існування, нарешті, це один з найважливіших додатків і умова людського щастя. Ким бути? Це питання задавав, задає і буде задавати буквально кожен учень без винятку. Хто я? Чим я відрізняюся від інших людей? Ким мені бути в професійному плані
15 грудня над цими питаннями замислився кожен з нас під час заняття на тему "Моє майбутнє залежить від...". Цікавими були вправи "Колір професії" та криголам "Вгадай професію у пантомімі".

2 коментарі:

  1. Работа над выяснением - кто я в этом большом мире? - очень важна для каждого школьника, особенно, выпускника. Хорошее дело делаете, ребята!

    ВідповістиВидалити