суботу, 14 вересня 2013 р.

Важливий метод контролю своїх цілей

Відомо, що основним правилом ведення бізнесу – є вимір діяльності кожного  співробітника, підрозділу, компанії. Сьогодні стала дуже популярною технологія управління підприємством - Управління за цілями (Management by Objectives - MBO). Адже без поставленої мети досягти бажаного дуже важко,  і якщо ви не можете оцінити свою мету - значить, ви не контролюєте бізнес!
Тому дуже  важливо аналізувати підсумки кожного дня, а значить, контролювати наближення до своїх цілей. Заняття з практичним психологом 14.09.2013 року було присвячене вивченню чудового методу «п'яти пальців», запропонованого в свій час Л. Зайверт. Цей метод є простою і доступною технікою, в якій за кожним пальцем руки закріплений один з контрольованих параметрів якості досягнення мети. Достатньо лише подивитися на долоню правої руки і за першими літерами російської назви пальців згадати параметри, на підставі яких здійснюється контроль.
М ( мизинец, мізинець ) – ДУМКИ(МЫСЛИ), знання, інформація.
Що нового я сьогодні дізнався? Які знання придбав? У чому зросла моя компетентність, посилився професіоналізм? Які нові й важливі ідеї сьогодні мене осяяли?
Б ( безымянный, безіменний ) – БЛИЗЬКІСТЬ (БЛИЗОСТЬ) до мети.
Що я сьогодні зробив і чого досяг?
С ( средний, середній палець) – СТАН (СОСТОЯНИЕ) духу.
Яким був сьогодні мій переважний настрій? Що було пов'язано з позитивними емоціями і високою мотивацією?
У (указательный, вказівний) – ПОСЛУГА (УСЛУГА), допомога, співпраця.
Чим я сьогодні допоміг іншим? Познайомився я з новими людьми? Чи поліпшилися мої взаємини?
Б (большой, великий палець) – БАДЬОРІСТЬ (БОДРОСТЬ), фізичний стан.
Що я зробив сьогодні для мого здоров'я, підтримки моїх фізичних сил? Що дозволило відпочити, відновити сили? Що зроблено сьогодні мною для підтримки здоров'я, фізичної форми?
Цей компактний і зручний метод дає можливість швидко і якісно проконтролювати, як пройшов день, що вкрай важливо для майбутніх підприємців.
А день 14 вересня для ШКП «Олімп» відзначився ще й плідною підготовкою до реалізації міжнародного проекту "Разом до Європи 2013", який відбудеться вже через неділю,  на базі гуманітарного ліцею імені Адама Міцкевича в польському місті Цеханів при фінансовій підтримці Національного Центру Культури і Мистецтва Польщі. 
Ми вчили наші ролі для постановки економічної казки «Ріпка», яку ми будемо ставити разом із закордонними друзями, розглядали картину, подаровану представникам нашої школи під час реалізації  міжнародного проекту «Разом до Європи-2007» в Цеханові.

4 коментарі: