середу, 1 лютого 2023 р.

Анкета "Моє навчання"

 

Дорогий друже!

Пропоную тобі взяти участь у проведенні анкетування на тему «Моє навчання».  Прошу відповісти на запитання анкети правдиво та чесно. 

Результати надсилаємо на електронну адресу практичного психолога Марії Василівни Самарської (smariyka21@gmail.com ) або кидаємо в "Поштову скриньку" на дверях кабінету психолога.

Опитування анонімне.

Анкета «Моє навчання»

Підкресли або допиши необхідне.

1.   Навчатися у школі мені:

а)  цікаво;

б) не цікаво.

2.Мої улюблені предмети — це....

3.Виконуючи самостійну роботу, я:

   а)       відразу беруся до справи, працюю завжди швидко;

   б)      спочатку намагаюся зрозуміти завдання, старанно його обмірковую, а потім дію без вагань, швидко;

  в)       дуже довго міркую, як краще вчинити, почуваюся невпевнено;

г)       завжди хвилююся, тому що ...;

д) почуваю себе завжди спокійно, тому що ....

4. Найчастіше я:

а)       не розумію мети роботи;

б)       не розумію завдання;

в)       не знаю, як його виконувати;

г)       не вмію контролювати хід своєї роботи;

д)       не знаю, як перевірити результат;

е)       не вмію правильно розподілити час.

5. Я дуже ціную допомогу вчителів, товаришів. (Так, ні.}    .

6.    Якби я був учителем, то таким учням, як я, допоміг ось у чому.

 

Інформацію щодо себе можеш завжди отримати при звернення до практичного психолога.

Немає коментарів:

Дописати коментар